Helpcenter

Je kunt het gewenste product in je winkelmandje plaatsen door op de groene knop te drukken die bij het desbetreffende product staat. Daarna kun je rechts bovenaan de pagina jouw winkelmandje bekijken. Als je daarna de groene knoppen volgt, doorloop je de stappen van het bestelproces. Wij zullen de producten uit jouw winkelmandje halen en netjes verpakken. Jouw bestelling komt zo spoedig mogelijk naar jou toe!

Nee, dat is niet nodig. Wel hebben we je gegevens nodig zodat het pakketje je zo snel mogelijk kan bereiken. Het is daarbij handig om meteen een account aan te maken, mocht je later nog eens een bestelling willen plaatsen.

Dit kan alleen als jouw pakketje ons magazijn nog niet heeft verlaten. Maar in ons magazijn wordt erg hard gewerkt, dus neem dan zo snel mogelijk contact op om de wijziging nog op tijd door te kunnen geven.

Dit kan alleen als jouw pakketje ons magazijn nog niet heeft verlaten. Maar in ons magazijn wordt erg hard gewerkt, dus neem dan zo snel mogelijk contact op om de annulering nog op tijd door te kunnen geven. Is jouw pakketje al wel onderweg? Dan kun je deze gewoonweg weigeren aan de deur of kosteloos retourneren met behulp van ons retourformulier.

De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd:

- iDEAL

- Klarna (achteraf betalen)

- American Express

- Bancontact

- Visa/Mastercard

- PayPal

Mocht je onverhoopt toch je bestelling willen annuleren of retourneren, dan storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen nadat je dit aan ons hebt medegedeeld aan jou terug. 

De couponcode/kortingscode kan worden toegevoegd in je winkelmandje. De knop "Couponcode toevoegen" bevindt zich net onder de artikelen in jouw winkelmandje. Nadat je een geldige couponcode hebt ingevoerd, zal de korting automatisch worden berekend.

Producten die je voor 20:00 uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden, mits ze op voorraad zijn. Je hebt ze dan de volgende dag in huis. We bezorgen ook op zaterdag. 

Alle producten worden kosteloos verzonden naar Nederland en België

Wat jammer! Retourneren is natuurlijk mogelijk. We willen graag dat je tevreden bent, dus je kunt je bestelling kosteloos naar ons terugsturen. Je hebt maar liefst 30 dagen bedenktijd, dus je kunt binnen die tijd van (een deel van) je aankoop afzien. Kijk op de retourpagina op onze website voor de procedure.

Sorry! Het spijt ons, dit is natuurlijk niet onze bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder, zodat je zo snel mogelijk het juiste product in huis hebt.

Om de weegschaal correct te verbinden dien je de onderstaande stappen te volgen:

  • Zorg ervoor dat het netwerk voor je telefoon goed werkt, evenals Fitdays met netwerktoestemming.
  • Registreer een account via e-mail;
  • Voer de juiste persoonlijke informatie in, inclusief geslacht, lengte en leeftijd;
  • Zorg ervoor dat Bluetooth op je telefoon is ingeschakeld, en GPS en locatie zijn ingeschakeld als je telefoon een Android-systeem heeft.
  • Stap op de weegschaal om deze aan te zetten. De startpagina laat "Verbonden" zien, wat betekent dat de koppeling automatisch is geslaagd. Als op de startpagina "Verbroken" wordt weergegeven, klik dan op "Account" --> "Apparaat" --> "+" om de weegschaal te koppelen.

Is het niet gelukt met de bovenstaande stappen? Neem dan contact met ons op via de klantenservice

Volg de onderstaande stappen om de volledige lichaamsanalyse uit te voeren:

  • Zorg ervoor dat de startpagina "Verbonden" laat zien.
  • Houd de app op de startpagina of klik op "Meten".
  • Stap voorzichtig op de weegschaal met blote voeten. Sta rechtop op de weegschaal en raak gelijkmatig de elektroden aan met blote en droge voeten.
  • Het getal op het display knippert wanneer de weegschaal weegt en analyseert.
  • Je telefoon ontvangt alle lichaamsparameters nadat "Voltooid" wordt weergegeven onder het gewicht.
  1. Opmerking 1: Als je op de weegschaal stapt met sokken aan, worden alleen het gewicht en de BMI gemeten en weergegeven op de hoofdpagina. Om volledige gegevens te verkrijgen, stap alsjeblieft op de weegschaal met blote voeten.
  2. Opmerking 2: Als je de App niet correct hebt ingesteld zal de weegschaal ook alleen het gewicht en de BMI tonen. De weegschaal heeft namelijk bepaalde lichaamsgegevens nodig om de berekeningen te kunnen maken. 

Als het gewicht niet gelijk blijft als je kort na elkaar weegt dan kan je het volgende doen:

  • Check of de weegschaal op een harde en vlakke ondergrond staat.
  • Check de sensors op de onderkant van de weegschaal. Er kan iets tussen zitten. 
  • Verwijder de batterijen om de weegschaal opnieuw te starten en kalibreren.

Mocht het bovenstaande niet geholpen hebben. Neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder! 

Als de weegschaal "LO" aangeeft dan zijn de batterijen leeg. Vervang de batterijen om het probleem op te lossen. 
De weegschaal is overbelast. Stap van de weegschaal af om schade te voorkomen. De maximale capaciteit is 180 KG.
De Robi S9 Weegschaal beschikt over een geheugen. Op die manier hoef je de App niet altijd in de buurt te hebben als je er op staat. De weegschaal zal dan op een later moment de metingen synchroniseren met de App. 
De algoritmes van de weegschaal en App zorgen ervoor dat de gebruiker herkend wordt. De App zal altijd vragen of een bepaalde meting bij jou hoort. Deze kan vervolgens 'geclaimd'. 
Nee, dat hoeft niet. Je kan in het bestaande account een extra gebruiker toevoegen. Zodra de andere gebruiker inlogt op het bestaande account kan er eenvoudig gewisseld worden tussen de verschillende gebruikers. 

Ja, dit is mogelijk. Maar voor de volledige analyse dient de App wel tenminste één keer verbonden te zijn geweest met de weegschaal. De weegschaal heeft namelijk bepaalde lichaamsgegevens nodig om de berekeningen correct uit te voeren. 

Als de App niet ingesteld is dan zal de weegschaal alleen het gewicht en BMI tonen.

Op dit moment heeft de App nog geen koppeling met Garmin Connect.
Nee, alle functies in de App zijn volledig gratis. 

Om de weegschaal correct te verbinden dien je de onderstaande stappen te volgen:

  • Zorg ervoor dat het netwerk voor je telefoon goed werkt, evenals Fitdays met netwerktoestemming.
  • Registreer een account via e-mail;
  • Voer de juiste persoonlijke informatie in, inclusief geslacht, lengte en leeftijd;
  • Zorg ervoor dat Bluetooth op je telefoon is ingeschakeld, en GPS en locatie zijn ingeschakeld als je telefoon een Android-systeem heeft.
  • Stap op de weegschaal om deze aan te zetten. De startpagina laat "Verbonden" zien, wat betekent dat de koppeling automatisch is geslaagd. Als op de startpagina "Verbroken" wordt weergegeven, klik dan op "Account" --> "Apparaat" --> "+" om de weegschaal te koppelen.

Is het niet gelukt met de bovenstaande stappen? Neem dan contact met ons op via de klantenservice

Volg de onderstaande stappen om de volledige lichaamsanalyse uit te voeren:

  • Zorg ervoor dat de startpagina "Verbonden" laat zien.
  • Houd de app op de startpagina of klik op "Meten".
  • Stap voorzichtig op de weegschaal met blote voeten. Sta rechtop op de weegschaal en raak gelijkmatig de elektroden aan met blote en droge voeten.
  • Het getal op het display knippert wanneer de weegschaal weegt en analyseert.
  • Je telefoon ontvangt alle lichaamsparameters nadat "Voltooid" wordt weergegeven onder het gewicht.
  1. Opmerking 1: Als je op de weegschaal stapt met sokken aan, worden alleen het gewicht en de BMI gemeten en weergegeven op de hoofdpagina. Om volledige gegevens te verkrijgen, stap alsjeblieft op de weegschaal met blote voeten.
  2. Opmerking 2: Als je de App niet correct hebt ingesteld zal de weegschaal ook alleen het gewicht en de BMI tonen. De weegschaal heeft namelijk bepaalde lichaamsgegevens nodig om de berekeningen te kunnen maken. 

Als het gewicht niet gelijk blijft als je kort na elkaar weegt dan kan je het volgende doen:

  • Check of de weegschaal op een harde en vlakke ondergrond staat.
  • Check de sensors op de onderkant van de weegschaal. Er kan iets tussen zitten. 
  • Verwijder de batterijen om de weegschaal opnieuw te starten en kalibreren.

Mocht het bovenstaande niet geholpen hebben. Neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder! 

Als de weegschaal "LO" aangeeft dan zijn de batterijen leeg. Vervang de batterijen om het probleem op te lossen. 

De weegschaal is overbelast. Stap van de weegschaal af om schade te voorkomen. De maximale capaciteit is 180 KG.

Nee, dat hoeft niet. Je kan in het bestaande account een extra gebruiker toevoegen. Zodra de andere gebruiker inlogt op het bestaande account kan er eenvoudig gewisseld worden tussen de verschillende gebruikers. 

Ja, dat is mogelijk. De weegschaal zal in dat geval alleen het gewicht tonen.

Op dit moment heeft de App nog geen koppeling met Garmin Connect.

Nee, alle functies in de App zijn volledig gratis.