Bestelling & Levering
Bij Robi Store is het heel simpel, vandaag vóór 17:00 besteld dan heb je het de volgende werkdag in huis (geldt voor Nederland en België) . Hierbij geldt wel dat het product op voorraad dient te zijn.
Heeft u op Robiproducts.nl een bestelling geplaatst? Dan sturen wij uw producten stevig verpakt en zo snel mogelijk naar u toe. Daarbij geldt:
-
Producten die op voorraad zijn sturen we dezelfde (werk)dag nog naar u toe.
- Uw bestelling heeft u meestal de volgende dag al in huis.
- Wanneer het mogelijk is verzenden wij uw bestelling per briefpost.
- U kunt de status van uw bestelling eenvoudig bijhouden via een Track & Trace code.
- Wij kunnen uw pakket ook naar België of een ander land versturen.
Verzendmethode
Onze pakketten verzenden wij met PostNL en worden op werkdagen bezorgd tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Kleine bestellingen versturen wij zo veel mogelijk per briefpost.
Alternatief afleveradres
Wilt u iets voor iemand anders bestellen of uw bestelling op uw werk laten bezorgen? Dan kunt u in uw accountgegevens een afleveradres invullen dat afwijkt van het factuuradres.
Staan al de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen? Klik dan op Naar stap 2 - Uw gegevens. Bij uw adresgegevens geeft u zowel een afleveradres als een factuuradres op. Heeft u al eerder bij Allekabels.nl heeft besteld en wilt u dezelfde adresgegevens gebruiken? Vul dan u uw inloggegevens in en vink gebruik mijn account gegevens aan. Het afleveradres en factuuradres dat u eerder gebruikt heeft worden dan automatisch ingevuld.
Uw zending volgen
Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als wij uw bestelling per pakket verzenden, vermelden wij in dit bericht de Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
U kunt uw bestelling al vanaf de eerste werkdag na de verzenddatum volgen op de website van PostNL. Op deze manier kunt u precies zien op welke dag uw pakket wordt bezorgd. Briefpost verzendingen kunt u niet volgen.
Bestelling niet bezorgd
Bent u niet thuis op het moment van bezorgen, dan biedt PostNL uw pakket aan bij uw buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een code achter. Met deze code kunt u zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, dan biedt PostNL op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer het pakket bij u aan. Daarna kunt u het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt. U ontvangt bericht over waar u het pakket kunt afhalen. Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen want dit moet u op het servicepunt laten zien. U kunt het pakket gedurende twee weken ophalen, daarna wordt uw bestelling naar Robistore.nl retour gezonden.